24 Mayıs 2018 Perşembe

444 70 87 Numaralı Telefonu Şikayet

İyi günler,
Geçtiğimiz günlerde 444 70 87 numaradan beni aradılar. 
Yapı Kredi Bankasına ait kredi kartıyla 2 yıllık sağlık sigortası yaptırdığımı, ilk yılının ücretsiz, ikinci yılının ise ücretli olduğunu söylediler. 
İstersem 689 TL’ye (rakamı tam hatırlamıyorum) edebileceğimi, devam etmek istemezsem 350 TL’ye iptal edebileceklerini söylediler. 

Bunun için –güya kimlik doğrulaması için- TC ve  telefon numaramın ilk ve son iki hanelerini kendileri söylediler. 
Aynı şekilde kredi kartımın ilk ve son dört rakamını kendileri söylediler. 
Kalan numaraları benden söylememi istediler. 
Ben söylemem deyince, bu sigortanın iptali için bunun şart olduğunu söylediler. 
Ben vermeyeceğim diye ısrar edince karşıdaki bayan çılgına döndü. 
Sonra sizi şikayet edeceğim deyince kadın, o zaman 689 TL’yi öde de görürsün gününü vs diye tehditler savurarak telefonu yüzüme pat diye kapattı.
Telefonu kapattıktan sonra internetten bu numarayı araştırdım. 
Benim gibi bir çok kişiyi de bu numaradan aramışlar. 
Benzer konuşmalar onların da başlarına gelmiş.

Netice olarak bu numaradan şikayetçiyim, ve gereğinin yapılmasını saygılarımla arz ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

444 70 87 Numaralı Telefonu Şikayet

İyi günler, Geçtiğimiz günlerde 444 70 87 numaradan beni aradılar.  Yapı Kredi Bankasına ait kredi kartıyla 2 yıllık sağlık sigortası ...